https://www.tiktok.com/@localstreetbbq/video/7315055726219595040
Συνεργάτης: Souvlatzides (Βόλος, Ελλάδα)
Κλάδος: Τρόφιμα & Ποτά (Ψητοπωλείο εξειδικευμένο σε
γύρο και σουβλάκι)
Στόχος: Δημιουργία ισχυρής online παρουσίας, προσέλκυση περισσότερων πελατών και καθιέρωση της επιχείρησης ως κορυφαίου προορισμού για σουβλάκι στην Ελλάδα.
Προκλήσεις: Δημιουργία περιεχομένου σε μεγαλύτερη κλίμακα που θα ενθουσίαζε το κοινό και θα παρουσίαζε την αξία της μάρκας του, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα κοινά προβλήματα, όπως η αύξηση των τιμών των τροφίμων.
Στρατηγική: Τον βοηθήσαμε να αναπτύξει ένα σχέδιο περιεχομένου που ξεπερνούσε τα παραδοσιακά μαγειρικά tutorials. (employer branding, branding και εκπαιδευτικό περιεχόμενο “μια μέρα στη ζωή”, βίντεο σχολιασμού)
Αποτελέσματα: 15κ followers και τον τον ανέδειξε Νο.1 δημιουργό περιεχομένου για σουβλάκι στην Ελλάδα με ανθρώπους να ταξιδεύουν για να επισκεφτούν το μαγαζί του στον Βόλο.
Highlight: Μετατρέψαμε ένα τοπικό μαγαζί σουβλάκι σε εθνική αίσθηση δημιουργώντας μια ισχυρή ταυτότητα μάρκας και ελκυστικό περιεχόμενο που απευθύνεται στους λάτρεις του φαγητού και αντιμετωπίζει θέματα που τους ενδιαφέρουν.